ZWROTY I REKLAMACJE

W ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki można zwrócić do nas nieużywane produkty.

Należy zapakować zwracany produkt, dołączyć podpisane oświadczenie odstąpienia od umowy, potwierdzenie zakupu np. paragon (lub kopię) paragonu lub faktury i odesłać na adres:

Travel Gate Sp. z o.o.
ul. Obodrzycka 67
61-249 Poznań, Poland

z dopiskiem: BG Berlin – zwroty

Zwracamy uwagę, że nie mamy możliwości przyjęcia paczek „za pobraniem”.

 Formularz zwrotu

Zwrot płatności wykonujemy w terminie do 14 dni od otrzymania przez nas paczki.

Należy zapakować reklamowany produkt, dołączyć podpisany formularz reklamacyjny, paragon (lub kopię) paragonu lub faktury i odesłać na adres:

Travel Gate Sp. z o.o.
ul. Obodrzycka 67
61-249 Poznań, Poland

z dopiskiem: BG Berlin – reklamacje.

 Formularz reklamacyjny

Reklamacji rozpatrujemy w terminie do 14 dni od otrzymania przez nas paczki.

Zasady dotyczące gwarancji zostały opisane w pliku:   User Manual