Opinie o Nas
Napisz do nas: Marcin_kapelski@highhope.eu Zadzwoń: 517853444
do kasy suma: 0,00 zł
Promocje
Czerwona walizka dziecięca na kółkach ZIP2 – kabinowa, lekka. Wyprzedaż!
Czerwona walizka dziecięca na kółkach ZIP2 – kabinowa, lekka. Wyprzedaż!

129,00 zł

Cena regularna: 499,00 zł

Najniższa cena: 499,00 zł
szt.
Plecak Antykradzieżowy MetroBag 15' Champagne
Plecak Antykradzieżowy MetroBag 15' Champagne

249,00 zł

Cena regularna: 399,00 zł

Najniższa cena: 150,00 zł
szt.
Zestaw walizek 2-częściowy Enduro - zielony, poszerzany
Zestaw walizek 2-częściowy Enduro - zielony, poszerzany

449,00 zł

Cena regularna: 1 000,00 zł

Najniższa cena: 1 000,00 zł
szt.
Walizka dziewczęca ZIP2 – różowa, kabinowa, dla dziewczynek i nastolatek (1)
Walizka dziewczęca ZIP2 – różowa, kabinowa, dla dziewczynek i nastolatek (1)

249,00 zł

Cena regularna: 499,00 zł

Najniższa cena: 499,00 zł
szt.

Zwroty i reklamacje

Zwrot? Bez stresu – kuriera wysyłamy do Ciebie, a Ty nic nie płacisz!

Nie musisz martwić się kosztami ani formalnościami. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami – a my zajmiemy się resztą.


W jakim terminie można dokonać zwrotu?

Masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki na zwrot nieużywanych produktów.

 

Jak dokonać zwrotu?

Opcja 1 – Darmowy zwrot z DHL (rekomendowana):

Pokrywamy koszty zwrotu. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo lub telefonicznie i poinformujesz nas o chęci zwrotu. Zorganizujemy odbiór przesyłki przez kuriera DHL w dogodnym dla Ciebie terminie.

Telefon: +48 517 853 444
E-mail: marcin_kapelski@highhope.eu


Opcja 2 – Zwrot na własną rękę:

Jeśli wolisz, możesz odesłać paczkę samodzielnie na adres:

High Hope Supplychain Sp. z o.o.
ul. Składowa 6
62-023 Jaryszki (k. Poznania)
z dopiskiem: „BG Berlin – zwroty”

Do paczki dołącz:

  • podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy,

  • dowód zakupu (paragon, jego kopię lub fakturę).

  • Formularz Zwrotu (.pdf): POBIERZ

Uwaga: Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem.


Termin zwrotu płatności:

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej.

 

Jak zareklamować produkt?

W przypadku reklamacji prosimy przesłać produkt wraz z:

  • podpisanym formularzem reklamacyjnym,

  • Formularz reklamacyjny (.pdf): POBIERZ
  • dowodem zakupu (paragonem lub jego kopią, ewentualnie fakturą)
    na adres:

High Hope Supplychain Sp. z o.o.
ul. Składowa 6
62-023 Jaryszki (k. Poznania)
z dopiskiem: „BG Berlin – reklamacje”


Termin zwrotu płatności:
Zwrot płatności wykonujemy w terminie do 14 dni od otrzymania przez nas paczki.


Reklamacji rozpatrujemy w terminie do 14 dni od otrzymania przez nas paczki.

Zasady dotyczące gwarancji zostały opisane w pliku: POBIERZ

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl