Jeżeli obserwujecie nasze kanały social media, z pewnością mieliście już przyjemność zobaczyć efekty pracy nad najnowszą...
kampanią BG Berlin 2016.
Przewodnim motywem kampanii jest hasło "Zawsze do przodu".
#AlwaysAhead
Żyjemy w generacji cyfrowej, gdzie poznawanie świata jest o wiele łatwiejsze niż dawniej. W prosty sposób możemy dynamicznie dzielić się pomysłami, poszukiwać nowych doświadczeń i inspiracji. Chęć do dzielenia się zakorzeniona jest głęboko wewnątrz nas; odzwierciedla nasze pasje, pragnienia i style życia. Kampania BG Berlin 2016 opiera się na tym pragnieniu.
Młodzi ludzie z walizkami BG Berlin czują, że mogą wyrazić siebie, wyróżnić się z tłumu :)
#FeelingLoud #LetsGetThisPartyStarted
Zdjęcia i filmy kręcone były w kilku miastach na całym świecie, między innymi w Berlinie, Londynie i Paryżu :)
#MeetMeInBerlin
Zobaczcie film - kulisy kampanii :) :